Individuální tréninkový plán - cesta na fotbalový Olymp.

26.12.2017

Ahoj kluci a děvče,

připravili jsme si pro vás 10 úkolů, které vás doufáme budou bavit a pomůžou vám v získávání dalších nových sportovních a fotbalových dovedností. Prosím poproste rodiče, aby vám těchto 10 úkolů vytiskli a prošli s vámi. Někdy bude zapotřebí si prohlédnout nějaké video, někdy zase pomoc vašich rodič. Nestyďte se a poproste je. Určitě vám rádi pomohou :-).

Nebudeme ti počítat kolikrát si to udělal, chceme jen aby jsi to udělal naplno a nebál se toho! Počet opakování necháme na tobě. 

Jen si pamatuj "Na každý tvůj gól je třeba 1 500 doteků míče za týden" takže každý dotek navíc se počítá :-). 


Hluboký předklon v sedu

Popis cviku:

Hráč přechází ze sedu postupně s výdechem do předklonu. Nohy jsou u sebe, kolena tlačíme k zemi, ramena zatažená.

Prodýcháme danou polohu a s nádechem se vracíme do výchozí pozice.

Cíl cviku:

  • protažení zadní části stehenních svalů (hamstringy)
  • uvolnění a protažení bederní části svalů, krčí část páteře

Předklon v sedu roznožném

Popis cviku:

Hráč přechází s výdechem do předklonu v sedu roznožném. Předloktí pokládá na zem, špičky nártu směřují vzhůru, nohy propnuté.

Cíl cviku:

  • uvolnění a protažení bederní části páteře
  • protažení vnitřní strany stehen

Jedno bonusové video, kde uvidíš, že špičkově technicky vybavení hráči, hrají špičkový fotbal a jsou miláčky fanoušků.

Uvidíme se na prvním tréninku v úterý 9.1.2018, kam přineste vyplněné úkoly a plus další věci. 
Hodně štěstí a ať vás pracovitost a chuť se zlepšovat provází celý rok 2018.